Ətrafımızda vaxt məhdudiyyətindən şikayət edən həmkarlarımızla tez-tez raslaşırıq. Siz də vaxtın azlığından şikayət edirsiniz və ya zamanınızı yaxşı proqramlaşdıra bilmədiyiniz üçün görüləcək işlər qarşısında aciz qalırsınız? Cavabınız 100 % “hə”dirsə deməli vaxtınızı effektiv idarə etmirsiniz.Əslində zaman əvəzsiz resursdur. Bu resursu necə istifadə etmək isə öz əlimizdədir.
Müasir biznes dünyasının güclülər dəstəsində oynamaq istəyən şirkətlər “vaxtın idarəsi” mövzusuna barmaqarası baxmamalıdırlar.
Yazıçı və menecment Peter Drucker bir əsərində belə deyir: “Vaxt ən az tapılan resursdur. Əgər düzgün idarə edilə bilmirsə deməli heç nə idarə edilmir”. Vaxt idarəsi mövzusu nə üçün gözardı edilir? Çünki bütün resurslar arasında ən az başa düşülən və ən pis idarə edilən vaxtdır. Əslində burda söhbət nə qədər vaxtımız olduğundan getmir. Söhbət sahib olduğumuz vaxt içərisində nə etdiyimizdən və vaxtı nə dərəcədə düzgün idarə etdiyimizdən gedir.
Əslində bir çox halda özümüz özümüzə “vaxt tələsi” yaradırıq. Məsələn, “vaxt tələləri”nin hansına özünüz səbəb olursunuz? Hansına xarici təsirlər səbəb olur? Bu xarici təsirlərdən hansıları nəzarət atlına alına bilər ya da yox edilə bilər? Bu suallara mütləq hər insanın öz cavabı var, ancaq alternativ cavabları Martin Scootun “Vaxt idarəsi” (Time Management) adlı kitabından tapmaq mümkündür.
Vaxtdan qazanmaq üçün “vaxt tələləri”ndən uzaq durun
Düşünməyiniz üçün məlumat qismində sizi iş həyatınızdakı “vaxt tələləri”ndən bir neçəsi ilə tanış edirik:
Sadə suallar verməkdən çəkinmək
Məsuliyyəti digərlərinin üzərinə atmaq
Hər şeyi bilirmiş kimi davranmaq
Bir neçə işi birdən görmək
Boş işlərlə məşğu olmamaq mövzusunu gözardı etmək
Əhəmiyyətsiz işləri birinci görmək
Səliqəsiz iş görmək və səliqəsiz mühit
İstirahət vaxtını qeyri-müəyyənliyi
Qorxudan təxirə salma
Gündəliyi və proqramı olmayan toplantılar
Detallarla məşğul olmaq
İşlərin görülmə müddətini axırıncı günə qədər uzatmaq
İşləri yarımçıq qoymaq
Asan və tanış işləri axıra saxlamaq
Konsantrasiyanın aşağı olması
Telefonla danışmaq
Yerinə yetirə bilməyəcəyiniz sözlər vermək
Unutmaq – Qeyd dəftərinin yoxluğu
Mənbə: "Marketinq" jurnalı