1949-cu ilin noyabrında PR üzrə iki holland və dörd ingilis mütəxəssisi Londonda toplaşmışdılar. Müzakirələr zamanı PR üzrə bir beynəlxalq cəmiyyətin yaradılması ideyası ortaya çıxdı. Təklif edildi ki, bu cəmiyyət PR sahəsində xidmətlərin səviyyəsinin yüksəldilməsi və praktik PR-la məşğul olan mütəxəssislərin peşəkarlığının artırılması ilə məşğul olsun.
London görüşünün davamı olaraq, 1950-ci ilin martında Böyük Britaniyanın, Niderlandın, Fransanın, Norveçin, ABŞ-ın PR mütəxəssisləri Hollandiyada yeni bir toplantı keçirdilər. Bu görüşdə qəbul olunmuş bəyannamədə deyilirdi ki, PR sənətində peşə ixtisasını artırmaq, etik normaları bərqərar etmək məqsədi ilə, habelə beynəlxalq informasiya mübadiləsinin və əməkdaşlığın vacibliyini nəzərə alaraq, iştirakçılar PR üzrə Beynəlxalq Assosiasiya yaratmaq qərarına gəlmişlər.
Öncə müvəqqəti beynəlxalq komitə yaradıldı və növbəti beş il ərzində dünya PR-menləri hər dəfə bir ölkədə olmaqla daha beş iclas keçirdilər. BPRA 1955-ci il mayın 1-də yaradıldı. Təsis toplantısında Assosiasiyanın Nizamnaməsi təsdiq edildi və İdarə heyəti seçildi. 1964-cü ildə BMT, bir neçə il sonra isə YUNESKO BPRA-nı rəsmi olaraq tanıdı. Bu gün BPRA ictimaiyyətlə əlaqə sahəsində yüksək normaların bərqərar olmasına yardım göstərən beynəlxalq nüfuza malik peşəkar təşkilatdır. Assosiasiyanın konqresləri üç ildə bir dəfə keçirilir. Hər konqresdən sonra PR problemləri üzrə "qızıl məruzə"" müəyyənləşdirilir və ayrıca kitabça şəklində nəşr olunur (məsələn, "PR və təbliğat - dəyərlərin müqayisəsi"" məruzəsi). BPRA-da üzvlük üçün PR sahəsində beş illik təcrübə lazımdır. Hazırda BPRA-nın üzvlərinin sayı 800-dən çoxdur. Təşkilat öz sıralarında 65 ölkənin nümayəndələrini birləşdirir. BPRA pablik rileyşnz sahəsində çalışan fərdlərin assosiasiyası olsa da, PR üzrə milli assosiasiyalar və regional federasiyalarla sıx əlaqədə işləyir. (1961-ci ilin mayında Venesiyada qəbul olunmuşdur və Assosiasiyanın bütün üzvləri üçün məcburi sayılır) Şəxsi düzgünlük dedikdə, yüksək mənəvi keyfiyyətlərə və yaxşı reputasiyaya malik olmaq nəzərdə tutulur. Peşəkar düzgünlük isə BPRA-nın Konstitusiyasına, qaydalarına və xüsusilə bu kodeksə əməl olunması kimi başa düşülür. D. Həmkarlarla münasibətlər Müəllif: Rafiq İsmaylov
BEYNƏLXALQ PABLİK RİLEYŞNZ ASSOSİASİYASININ PEŞƏKAR DAVRANIŞ KODEKSİ
A. Şəxsi və peşəkar düzgünlük
B. Müştərilər və əməkdaşlarla münasibətlər
C. İctimaiyyət və KİV-lə münasibətlər
Mənbə: İctimaiyyətlə Əlaqələr: BÜTÜN YOLLAR KİV-DƏN KEÇİR kitabı