Məqsəd auditoriyasını başa düşmək birbaşa müştərilərin diqqətini cəlb edəcək ismarıcın hazırlanmasına, bu ismarıcın onların istifadə etdiyi mətbuatla və onların danışdığı dildə çatdırılmasına imkan verir.
Ən yaxşı başlanğıc məqsəd auditoriyasında profil yaratmaqdır.
Müştərini məhsul və xidmət -hədəf bazarı- üçün bünövrə hesab edin. Ümumi demoqrafik, psixoqrafik və coğrafik məxsusiyyətləri nədir? Bu informasiyaları profili tərtib edəndə istifadə edin.
Mediya alıcılarının məqsəd auditoriyasını müəyyən etməkdə kömək edən 10 sual:
Burada ticarətçilərə kömək edə biləcək on sual var.
Auditoriyanı müəyyən etdikdən sonra, reklam ismarıcını çatdırmaq haqqında düşünməyin zamanıdır.
Geniş, ümumi ismarıc lazım olduğu qədər rezonans yaratmır. İsmarıc məhsulları alacaq olan məqsəd auditoriyasına əsasən seçilməlidir.
Tərcümə etdi: Şəhla Məmmədova