Ərizənin iki mənası vardır. Müraciət etmək, "ərz" mənasında işlənir. Müəyyən formaya malik olub, rəsmi şakildə yazılmış müraciətdir. Məzmununa görə ərizənin iki növünə təsadüf olunur:
-Şikayət xarakterli ərizələr.
-Xahiş etmək məqsədi ilə yazılan ərizələr.
Ərizəyə verilən tələblər aşağıdakılardır:
Təcrübə göstərir ki, şagirdlər ərizəni müxtəlif formalarda yazırlar. Əslində isə ərizə müxtəlif məzmuna malik olsa da, formaca eyni cürdür. Bunu nəzərə alaraq, müəllim şagirdlərə ərizənin ilk növbədə formasını öyrətməlidir.
Ərizənin yazılış forması belədir:
Şagirdlər bilməlidirlər ki, sadə ərizədə fikir bir neçə cümlə ilə ifadə edilir. Ərizənin mürəkkəb formasında isə rəsmi sənədlərin adı çəkilir, onlara münasibət göstərilir və münasibətin icrası üçün rəhbərlikdən bu barədə sərəncam verilməsi xahiş olunur.
* * * * * * * * * *
Ərizənin sadə formasına aid nümunə;
Saatli r. -n 2 saylı məktəbin direktoru Ə. Z. Abdullayev cənablarına
həmin məktəbin VII «b» sinif şagirdi Sabir Əli oğlu Nəcəfovdan
ƏRİZƏ
Məktəblər arasında keçirilən idman yarışında iştirak etmək üçün mənə iki gün icazə verməyinizi xahiş edirəm.
İmza (S. Ə. Nəcəfov)
20 aprel 2000-ci il.
* * * * * * * * * *
Ərizənin mürəkkəb formasına aid nümunə:
Bakı, Yasamal rayon 158 saylı məktəbin direktoru Ə.V. Qasımova cənablarına.
Tərbiyəvi işlər üzrə direktor müavini S. D. Əzizovadan
ƏRİZƏ
Məktəbdə özfəaliyyət dərnəyini yoxlayarkən bir sıra nöqsanlar aşkar edildi:
Özfəaliyyət dərnəyində bəzi musiqi alətləri (tar və piano) çatmır.
Dərnəyin rəhbəri Z. Q. Ələkbərov cənabları öz işinə lazımi səviyyədə rəhbərlik etmir.
1 rübdə yalnız bir dəfə məşq keçirilmişdir.
Dərnəyin rəqs qrupu fəaliyyət göstərmir. Yuxarıda sadalanan nöqsanlara görə məktəbimiz 18 dekabr 2000-ci ildə keçiriləcək respublika məktəblilərin özfəaliyyətinə baxış gecəsində iştirak edə bilməyəcəkdir. Xahiş edirəm dərnəyin işini gücləndirmək üçün lazımi tədbirlər görəsiniz.
İmza (S. D. Əzizova)
14 may 2000-ci il