Almaniyanın vergi sistemi bir neçə mərhələdə formalaşmışdı. 1871-ci ildə Almaniya imperiyasının yaradılmasından sonra bütün əsas birbaşa vergilərin müəyyənləşdirilməsi imperiyaya daxil olan dövlətlərin (indiki torpaqların) səlahiyyəti çərçivəsində idi. Imperiya isə yalnız istehlak mallarına qoyulan gömrük vergilərini və rüsumlarını müəyyənləşdirmək hüququna malik idi: tütün, pivə, araq, şəkər, duz. Vergi ödəmələri strukturunda son istiqaməti 1879-cu ildə Almaniyanın birinci reyxskansleri Otto Bismark müəyyənləşdirdi və vergi yükünün gəlirlərdən istehlaka (xərclərə) keçməsini tələb etdi. Gömrük rüsumlarının və aksizlərin yığım hüququnun imperiyaya verilməsi ölkənin ümumi iqtisadi fəzasının yaradılmasnın əsasını qoydu.
Ayrı-ayrı torpaqların ödəmələri imperiyanı onlardan asılı vəziyyətə salırdı. Almaniyanın vergi sisteminin inkişaf yollarını məhz bu cəhət müəyyənləşdirdi. XIX əsrin 90-cı illərində qiymətli kağızlara, veksellərə, oyun kartlarına gerb rüsumları, 1906-cı ildə mirasa görə vergi, 1913-cü ildə əmlak vergisi və əmlakın artımına görə vergi tətbiq edildi. Artıq 1916-cı ildən başlayaraq Almaniya birbaşa vergi qoymanın imkanlarından aktiv şəkildə istifadə edirdi. Dolayı vergi qoyma da inkişaf edirdi, çünki rüçumlar və aksizlər hərbi məğlubiyyətlə bağlı xərclərin ödənilməsinə kifayət etmirdi. 1918-ci ilin iyul ayında Almaniya dövriyyədən vergini tətbiq etdi və artıq 1960-cı illərdə bu vergi əlavə edilmiş dəyərin vergi formasını aldı.
1919-cü ilin dekabrında maliyyə naziri M.Ersberqerin hazırladığı imperiya vergi qoyma qaydalarının təsdiqindən sonra iri vergi islahatı başladı. Islahatın gedişində torpaqların maliyyə suverenliyi ləğv olundu. Vergiləri yığmaq və onları idarə etmək hüququ müstəsna olaraq dövlətə məxsus oldu. Vergi sistemi mərkəzləşmiş oldu. Dövriyyədən vergi yüksəldi, dəbdəbəli əşyalara vergi qoyma tətbiq olundu, böyük var-dövlət sahibləri əlavə vergi ödəyirdilər. Islahata qədər fəaliyyət göstərən 26 torpağın gəlir vergisi haqqında qanun ümumimperiya gəlir vergisi ilə əvəz olundu. Ümumimperiya gəlir vergisi differensiallaşmış şkalaya və 60%-lik maksimal dərəcəyə malik idi. Veymar respublikasında vahid maliyyə idarəsi yaradıldı. Bu idarə sonrakı bölüşdürülmədən asılı olmayaraq, bütün növ vergilərin daxilolmalarına nəzarət edirdi. Maliyyə idarəsi 1945-ci ilin mayına kimi fəaliyyət göstərdi.
Ikinci dünya müharibəsindən sonra AFR-də federasiya ilə torpaqlar arasındlakı dövlət funksiyaları qanunvericiliklə bölüşdürüldü. Federasiya və torpaqlar idarəetmə xərclərini özləri ödəyir, torpaqlar öz büdcə quruluşu məsələlərində müstəqil olurdular.
Vergi siyasəti sahəsində federasiyanın, torpaqların və icmaların səlahiyyətlərini ayıran əsas dövlət aktı konstitusiyadır – 1949-cu ildə mayın 23-də qəbul olunmuş AFR-in Əsas qanunudur. Bu sənədin 105-ci maddəsinə əsasən, federasiya gömrük işlərində və maliyyə inhisarında müstəsna qanunverici səlahiyyətə malikdir. Torpaqlar istehlaka yerli vergilər müəyyənləşdirmək hüququna qanunvericiliklə malikdirlər. Icmalar və icma birlikləri torpaqların xeyrinə daxil olan vergilərdən torpaq qanunvericilikləri ilə müəyyənləşdirilmiş faizi birlikdə əldə edirlər. Qalan hallarda torpaq vergilərindən gələn gəlirlərin icmaların xeyrinə hansı ölçüdə istiqamətləndiriləcəyini torpaqlar müəyyənləşdirir.
Vergi siyasətinin ümumi məsələlərini tənzimləyən dövlət aktı 1976-cı il 16 mart tarixli vergilər və ödənişlər barədə qanundur (dəyişikliklər və əlavələrlə). Bu qanun vergi siyasətinin subyektlərini və obyektlərini, vergilərin ümumi yığım qaydasını və və onların hesablama bazasını, fiziki və ya hüquqi şəxslər tərəfindən öz vergi öhdəliklərinin yerinə yetirilməməsi zamanı tətbiq olunan sanksiyaları, vergi ödəyicilərinin gəlirləri barədə məlumatların yoxlanma prosedurunu müəyyənləşdirir.
AFR-in müasir vergi sistemi hələ L.Erxard tərəfindən əsası qoyulmuş prinsiplərə əsaslanır:
- vergilər mümkün qədər minimal olmalıdır;
- bu və ya digər obyektə vergi qoyma zamanı vergi qoymanın məqsədəuyğunluğu, yəni vergi qoyma xərcələrinin özlərini ödəyə bilmələri nəzərə alınmalıdır;
- vergilər rəqabətə mane olmamalıdır;
- vergilər struktur siyasətinə uyğun olmalıdır;
- vergilər cəmiyyətdə gəlirlərin ədalətlə bölüşdürülməsini təmin etməlidirlər;
- vergi sistemi ikiqat vergi qoymanı istisna etməlidir;
- vergi sistemi insanın şəxsi həyatına hörmət əsasında qurulmalıdır. Vergi qoyma ilə əlaqədar olaraq, insan öz şəxsi həyatını dövlətə minimal şəkildə açmalıdır. Vergi işçisinin vergi ödəyicisi barədə hansısa məlumatı vermək hüququ yoxdur. Kommersiya sirrinə riayət olunacağına zəmanət verilməlidir;
- vergilərin ölçüsü dövlət tərəfindən göstərilən xidmətlərin həcminə uyğun olmalıdır.
Bu gün AFR-in vergi sistemi cəmiyyətin həyat fəaliyyətinin demək olar ki, bütün tərəflərini əhatə edən şaxələnmiş mürəkkəb sistemi təmsil edir. Onların əsası vergilərin çoxluq prinsipidir (onların sayı 50-dən çoxdur). Vergi yığımları büdcə gəlirlərinin 80%-ə qədərini təşkil edir. Vergilər aşağıdakılara bölünür:
- federal;
- torpaq;
- icma bələdiyyə;
- birgə;
- kilsə.
Vergi daxilolmalarının ümumi məbləğinin 48%-i federal, 34%-i torpaq, 13%-i icma vergilərinin payına düşür (qalan 5% Müharibə yükünün bərabərləşdirilmə fondunun ödəmələrini və AB-nin payını təşkil edir). Vergilərin əsas ödəyiciləri fəhlə və qulluqçulardır (ölkənin bütün vergi daxilolmalarının 70%-i).
Büdcənin federal daxilolmaları istehlak tələbatı məhsullarına qoyulan vergilərdən təşkil olunur. Bunlar benzin və digər neft yanacağı (5,6%), tütün (3,1%), şərab-araq məhsulları (0,8%) və başqalarıdır. Bütünlükdə federal büdcəyə aşağıdakı vergi yığımları daxil edilir:
- gömrük rüsumları;
- kapitalın hərəkətinə qoyulan vergi;
- sığorta vergisi;
- veksel vergisi;
- AB çərçivəsində yığımlar;
- pivəyə qoyulan vergi istisna olmaqla (aksizlər), spirt –araq məhsullarına və digər istehlak məhsullarına qoyulan vergilər.
Federal büdcəyə gələn vergi daxilolmalarının üçdə ikisi birbaşa vergilərdir: gəlir vergisi, korporasiya vergisi, dövriyyə vergisi və sənət vergisi. Bu vergilər birgə daxilolmalara aid edilir, çünki onlar müxtəlif səviyyəli büdcələrə yönəldilir. Birgə vergilər şaquli maliyyə tarazlaşdırması mexanizminin reallaşma nümunəsidir. Belə ki, federal büdcəyə aşağıdakılar yönəldilir:
- gəlir vergisi yığımlarının 42,5%-i;
- korporasiya vergisi - 50%;
- idxal dövriyyəsindən vergi daxil olmaqla, dövriyyədən vergi – 65%;
- peşə vergi yığımının 9%-i.
AFR -in vergi sistemi birinci növbədə gəlir vergisinə əsaslanır (vergi daxilolmalarının ümumi məbləğinin üçdə birindən çox). Bu vergi əmək haqqı fondundan və kapital gəlirlərindən, o cümlədən üzərlərinə korporasiya vergiləri qoyulmayan dividendlərdən, 1987-ci il 27 fevral tarixli gəlir vergisi haqqında qanuna (dəyişikliklər və əlavələrlə) uyğun olaraq tutulur. Gəlir vergisi fiziki şəxslərin gəlirlərindən tutulur. Bunlar muzdla işləyənlərin əmək haqqı, sərbəst peşə sahiblərinin gəlirləri, qonorarlar, fərdi əmək fəaliyyətindən gələn gəlirlər və başqalarıdır. Üzərinə vergi qoyulmayan minimum məbləğ tənhalar üçün ildə 5616 marka, ailə cütlükləri üçün 11232 markadır. Gəlir vergisinin minimal dərəcəsi – 22,9%, maksimal dərəcəsi 51%-dir (1990-c ilə qədər 56%, 2000-ci ilə qədər 53%).
Kapitalın gəlirinə qoyulan vergi gəlir vergisinin formalarından biridir. Bu vergi kapitaldan gələn gəlirlərin –dividendlərin, səhm üzrə faizlərin və s. bilavasitə ödənilməsi zamanı fiziki şəxslərdən tutulur. Korporasiya vergisinin ödənilməsindən sonra dividendlərin cəminə vergi qoyulur. Kapitaldan gələn gəlirlərin vergi dərəcəsi 25%-dir. Bütün vergi daxilolmalarının ümumi həcmində kapital vergisinin payı 1,6 -1,7%-i aşmır.
1999-cu ilin sonunda Almaniya hökuməti AFR-in bütün tarixi boyu vergilərin ən böyük azalmasını elan etdi . Bu vergi azalması «əsrin islahatı» adını aldı (cədvəl 3.3).
Cədvəl 3.3.
Gəlir vergisinin dəyişdirilməsi
Mərhələ
|
Minimal dərəcə, %
|
Maksimal dərəcə, %
|
I mərhələ: 2001-2002-ci illər II mərhələ: 2003-2004-cü illər III mərhələ: 2005-ci il
|
22,9-dan 19,9-a qədər azalma
17 15
|
51-dən 48,5-ə qədər azalma
47 45
|
Korporasiya vergisi də gəlirlərə qoyulan vergidir, lakin onu fiziki şəxslər yox, hüquqi şəxslər ödəyir. Bu vergi Korporasiya vergisi haqqında 1984-cü il 10 fevral tarixli qanuna (dəyişikliklərlə və əlavələrlə) müvafiq olaraq tutulur. AFR-də korporasiya dedikdə, səhmdar cəmiyyətlər, məhdud məsuliyyətli cəmiyyətlər, kooperativlər kimi təşkilatlar başa düşülür. Korporasiya vergisi hüquqi şəxsin illik gəlirindən tutulur. Bölüşdürülmüş mənfəətə ikiqat vergi qoymağa icazə verilmir. Əgər korporasiyanın mənfəəti bölüşdürülmürsə, vergi dərəcəsi 40%-dir (1988-ci ilə qədər – 56%, 1988-ci ilə qədər -50%, 1999-cu ilə qədər 45%), dividendlər şəklində bölüşdürülən gəlir üçünsə -36%. Şrederin «əsrin islahatı»na əsasən, 2001-ci ildən 2005-ci ilə qədərki dövrdə korporasiya vergisinin dərəcəsi (bölüşdürülməmiş mənfəətə) 25% azalacaq.
Bölüşdürülmüş mənfəət səhmdarların şəxsi gəlirlərinə aid edilir. Səhmdarlar isə gəlir vergisi ödəyirlər. Ona görə də mövcud hesab sisteminə görə, bölüşdürülmüş gəlir vergisi (korporasiya tərəfindən ödənilmiş) səhmdarların şəxsi gəlirlərinə vergiqoyma zamanı nəzərə alınır. Vergi daxilolmalarının ümumi məbləğində korporasiya vergisi təqribən 4,5% təşkil edir.
Almaniyada əsas dolayı vergi dövriyyə vergisidir. Bəzən dövriyyə vergisi dedikdə əlavə dəyər vergisi başa düşülür. Bu vergi məhsulun istehsalının, emalının və reallaşdırılmasnın hər bir mərhələsində məhsulun qiymət artımından tutulur. Əlavə dəyəri hesablamaq üçün yüklənmiş məhsulun dəyərindən (bazar qiymətləri ilə) istifadə olunmuş yarımfabrikatların, enerji vəsaitlərinin dəyərini, o cümlədən işlərin dəyərini çıxmaq lazımdır.
Verginin hesablanması elə qurulmuşdur ki, son istehlakçıya çatan bütün mallar və xidmətlər onu eyni səviyyədə, yəni istehlakçıya çatacaq yolda mal və xidmətlərin dövretmə sayından asılı olmayaraq eyni səviyyədə daxil edir. Bu, maliyyə idarəetməsi tərəfindən vergi məbləğlərinin ilkin çıxılma sistemi ilə əldə olunur. Vergilərin ilkin çıxılması yalnız o halda yerinə yetirilir ki, mallar və xidmətlər hüquqi şəxslər tərəfindən istehsal məqsədləri üçün istifadə olunsun.
Bir sıra mallar və xidmətlər dövriyyə vergisindən azaddırlar. Bunlara ixracat tədarükləri, dəniz gəmiçiliyinin və avianəqliyyatın ayrı –ayrı dövriyyələri, o cümlədən idxalatla, ixracatla və tranzit ixrac- idxal əməliyyatları ilə bağlı olan digər xidmətlər aiddir. Bu mallar və xidmətlər üçün ilkin vergi çıxımı nəzərdə tutulmuşdur. Ilkin vergi çıxımını nəzərdə tutmayan, dövriyyə vergisindən azad olan mal və xidmətlər qrupuna müalicə sənəti nümayəndələrinin xidmətləri, federal sığorta xidmətləri, əksər xəstəxanaların, yay məktəblərinin, teatrların, muzeylərin xidmətləri, o cümlədən kreditlərin təqdim edilməsi, torpaq sahələrinin icarəyə verilməsi və başqaları aiddir.
1993-cü ildən başlayaraq, AB ölkələrində «vergilərin harmonizasiyası» ilə əlaqədar olaraq, bu verginin dərəcəsi 14%-dən 15%-ə yüksəlmiş, ərzaq məhsulları üzrə isə 6,5%-dən 7%-ə qalxmışdır.
Idxalatda dövriyyə vergisi analoji şəkildə tutulur. Vergi daxilolmalarının bütün həcmində dövriyyə vergisi 28%, idxalatda dövriyyə vergisi 12%-dən çox təşkil edir.
Ümumi həcmdə torpaq büdcələrinə aşağıdakı vergi rüsumları daxil edilir:
- əmlak vergisi;
- miras vergisi;
- torpaq sahəsinin əldə edilməsindən tutulan vergi;
- nəqliyyat vasitələrindən tutulan vergi;
- pivəyə qoyulan vergi;
- lotereyalara və cıdırlara qoyulan vergilər;
- yanğın vergisi;
- qumar oyunları evlərindən tutulan vergilər.
Şaquli tarazlaşdırma mexanizmi vasitəsilə federasiya və torpaqlar arasında bölüşdürülən birgə vergilərdən aşağıdakılar torpaq büdcələrinə daxil edilir:
- gəlir vergisi yığımının 42,5%-i;
- 50% -korporasiya vergisi;
- 35% dövriyyə vergisi (idxal dövriyyəsindən tutulan vergi də daxil olmaqla);
- peşə vergiləri yığımının 9%-ə qədəri.
Torpaqların əsas vergisi əmlaka qoyulan vergi, yaxud əmlak vergisidir. Bu vergi Əmlak vergisi haqqında 1985-ci il 14 mart tarixli qanuna (dəyişikliklərlə və əlavələrlə) müvafiq olaraq tutulur. Əmlak vergisi çox qədim ənənələrə malikdir. Onu 1278-ci kral Rudolf fon Habsburq tətbiq etmişdir.
Bu, hüquqi və fiziki şəxslərin netto- əmlakına qoyulan vergidir (mənfi borcla). Gəlirliliyin nəticəsi etibarilə əmlakın bütün elementlərinin dəyərinə vergi qoyulur. Şirkətin daşınmaz əmlakı qiymətləndirmə anı üçün reallaşdırma qiymətinə görə yekun göstəriciyə daxil edilir. Daşınan əmlak qalıq dəyərinə görə, qiymətli kağızlar isə kurs dəyərinə görə yekun göstəriciyə daxil edilir.
1995-ci ildən başlayaraq, fiziki şəxsin birgə əmlakının vergi dərəcəsi 1%-ə qədər qaldırılmışdır (bu vaxta qədər 0,5%). Istehsal müəssisələri və şirkətlər 0,6% ödəyirlər. Vergi dərəcəsinin artırılması zamanı üzərinə vergi qoyulmayan minimum da artırılmışdır. Əgər əvvəllər qiyməti 70 min marka olan əmlaka vergi qoyulmurdusa, indi qiyməti 120 min markaya qədər olan əmlaka vergi qoyulmur. Hüquqi şəxslər üçün üzərinə vergi qoyulmayan minimum 20 min markadır. Əmlakın yenidən qiymətləndirilməsi hər üç ildə həyata keçirilir.
Mirasa və hədiyyəyə qoyulan vergi dərəcəsi qohumluğun səviyyəsindən və əmlakın dəyərindən asılıdır. Varislərin dörd kateqoroiyasını fərqləndirirlər. Verginin minimal və maksimal dərəcələri bu kateqoriyalara görə müəyyənləşdirilir.
Nəqliyyat vasitələrinə qoyulan vergi 1927-ci il 21 dekabr qanununa (dəyişikliklərlə və əlavələrlə), 1983-cü il 22 dekabr tarixli yeri redaktəyə müvafiq olaraq tutulur. Motosikllərdən və minik avtomobillərindən tutulan vergilər mühərrikin işçi həcminə görə hesablanır. Yük maşınlarından tutulan vergi maşının bütün çəkisinə görə hesablanır. Nəqliyyat vasitələrinin vergisi ildə bir dəfə tutulur.
Qeyd edildiyi kimi, Almaniyada şaquli vergi tarazlaşdırması ilə yanaşı, üfüqi vergi tarazlaşdırması da mövcuddur. Bu, birinci növbədə, dövriyyə vergisinə aiddir: Torpaq payının 75%-i ( bu verginin ölkə üzrə ümumi yığımının 42,5%-i) sakinlərin sayına mütənasib olaraq torpaqlar arasında bölüşdürülür, 25% isə (1999-cu ildə 34 milyard marka idi) maliyyə etibarilə zəif torpaqlara köçürülür («maliyyə qüvvə»ləri orta alman səviyyəsini n 92%-ə çatmayan).
Icmaların əsas vergisi peşə vergisidir. Bu vergi federasiya və torpaqların müştərək vergisidir. Peşə vergisinin ümumi yığımının 82%-ə qədəri bələdiyyə büdcələrinə daxil olur. Gəlir vergisinin 15%-i də icmalara köçürülür. Aşağıdakı yığımlar bütövlükdə icmalara məxsusdur:
- torpaq vergisindən;
- yerli istehlak və digər vergilərdən (itlərin saxlanmasına, içkilərə qoyulan vergi).
Peşə vergisi 1984-cü il 14 may tarixli peşə vergisi barədə qanuna (dəyişikliklərlə və əlavələrlə) müvafiq şəkildə tutulur. Birləşmiş büdcədə bu verginin payı cəmi 5%-dir. Lakin o, yerli hakimiyyət orqanlarının gəlirlərinin mühüm mənbəyidir. Yerli hakimiyyət orqanları onun dərəcəsini müstəqil şəkildə müəyyənləşdirirlər. Peşə vergisi müəssisələrdən, cəmiyyətlərdən tutulur, o cümlədən, peşə, ticarət və digər fəaliyyət növləri ilə məşğul olan fiziki şəxslərdən tutulur.
Peşə vergisinin əlavələr bazasını peşə məşğulluğundan gələn mənfəət və peşə kapitalının ölçüsü (üzərinə vergi qoyulan istehsal fondlarının dəyərinin 0,2%-i) təşkil edir.
Peşə vergisinin gəlirli tərkib hissəsi üzrə vergiyə təkcə mənfəət yox, həm də uzun müddətə götürülmüş kapital xarakterli borc vəsaitlərindən istifadə haqqının 0,5%-i düşür. Digər müəssisələrin fəaliyyətindən yaranmış itkilər də nəzərə alınır (onlarda vergi ödəyicisinin pay iştirakında). Vergi bazasından bəzi tutulmalar da nəzərə alınmışdır: torpaq sahələri dəyərinin 1,2%-nə bərabər olan məbləğ, digər müəssisələrin fəaliyyətindən, o cümlədən xarici filmlərin fəaliyyətindən gələn gəlirin 1,2%-i.
Peşə vergisinin ikinci tərkib hissəsinin -kapitalın vergi bazası vergi ödəyicisinin balans üzrə öz kapital dəyərindən və borc kapitalının yarı dəyərindən ibarətdir. Bu o zaman mümkündür ki, borc kapitalının ölçüsü 50 min markanı üstəgəl elan edilməmiş şəxslərin kapitalını üstələsin. Aşağıdakılardan vergi tutulur: torpaq sahəsinin dəyəri, digər müəssisələrin fəaliyyətinə yatırılmış kapitalın dəyəri, xarici filiallardakı kapitalın dəyəri.
Fiziki şəxslər üçün gəlirlərin üzərinə vergi qoyma zamanı üzərinə vergi qoyulmayan məbləğ 36 min markadır. Kapitala vergiqoymada isə üzərinə vergi qoyulmayan məbləğ 120 mir markadır.
Torpaq vergisi 1973-cü il 7 avqust tarixli qanuna müvafiq olaraq, kənd və meşə təsərrüfatı müəssisələrindən, torpaq sahələrindən tutulur. Dövlət müəssisələri və dini müəssisələr tərəfindən, elmi məqsədlərlə, ictimai təyinatla istifadə olunan torpaq sahələri vergidən azad olur.
Vergi dərəcəsi iki hissədən təşkil olunmuşdur. Əsas hissə mərkəzləşmiş şəkildə daşınmaz əmlak üçün müəyyənləşdirilir. Icmanın əlavəsi isə yerli maliyyələrin vəziyyətindən asılıdır. Əsas vergi dərəcəsinin ölçüsü torpaq istifadəçiləri üzrə differensiallaşmışdır, yəni torpaq vergisinin iki növü mövcuddur: kənd və meşə təsərrüfatı müəssisələri üçün; aidiyyatından asılı olmayaraq torpaq sahələri üçün.
Vergi məbləğinin son hesabında icmanın təshihedici dərəcələri böyük əhəmiyyət kəsb edir. Bu təshihlər torpağın təyinatından (meşə və kənd təsərrüfatı üçün – 0,6%), həmçinin torpaq sahəsindən yaşayış evi üçün istifadənin intensivliyindən və torpaqda tikilən binaların dəyərindən asılı olaraq diferensiallaşır. Məsələn, əgər ev bir ailəyə məxsusdursa və evin dəyəri 75 min markadırsa, vergi dərəcəsi 0,26% olacaq. Evin dəyəri 75 min markadan çoxdursa, vergi dərəcəsi 0,35%-dir. Torpaq sahəsində ikiailəli ev olarsa, vergi dərəcəsi 0,31 % təşkil edər. Qalan hallarda üzərində ev tikilmiş və tikilməmiş torpaq sahələri üçün vergi dərəcəsi 0,35%-dir.
Gəlirin vergi tutumunda hüquqi şəxslər üçün torpaq vergisini çıxmaq icazəsi xərclər qismində olur. Torpaq vergisi üzrə yekun dərəcə orta hesabla 1,2% təşkil edir.
Kilsə vergisini ayrıca fərqləndirirlər. Bu vergini özlərini kilsənin üzvü adlandıranlar ödəyirlər. Kilsə vergisi illik gəlir vergisinin bazasında hesablanır və onun cəminin 8 -9%-ni təşkil edir.
AFR-də vergi siyasəti məsələlərinin idarə edilməsi üçün xüsusi olaraq torpaqların maliyyə idarələri mövcuddur. Ölkənin ayrı-ayrı maliyyə müəssisələrinin fəaliyyətinə nəzarət və yoxlama işinə AFR-in Maliyyə Nazirliyi baxır.
Almaniyada vergi münasibətlərinin strukturu şəkil 3.3-də göstərilmişdir.
Almaniyanın maliyyə-kredit sisteminin əsas təkamül mərhələləri cədvəl 3.4-də göstərilmişdir.
Cədvəl 3.4
Almaniyanın maliyyə-kredit sisteminin təkamül mərhələləri
Illər
|
Hadisə
|
1873 -1914
|
Qızıl pul standartının fəaliyyəti
|
1875
|
Reyxsbank açıldı
|
1901
|
Sığorta işi haqqında qanun qəbul edildi
|
1906
|
Miras vergisi tətbiq olundu
|
1918
|
Dövriyyə vergisi tətbiq olundu
|
1919
|
Vergi islahatı: torpaqların maliyyə suverenliyi ləğv edildi
|
1923
|
Birinci dünya müharibəsindəki məğlubiyyətdən yaranmış inflyasiya
|
1923
|
Pul islahatı: 1 renta markası =1 trilyon reyxsmarka
|
1924
|
Dauers planı: 30 milyard qızıl marka tərtibində borc
Qızıldeviz standartının fəaliyyəti
|
1924-1931
|
Yunq planı: reparasiyaların ödəniş müddəti 1988-ci ilə qədər artırıldı
|
1929-1932
|
Pulların buraxılması üzrə Reyxsbankın inhisarı
|
1935
|
Reyxsbankın fürerə tabe olması
|
1939
|
Almaniya dörd işğal zonasına bölünmüşdür
|
1945
|
Alman torpaqlarının bankı yaradıldı
|
1948-ci il 1 mart
|
Pul islahatı, reyxsmarkaların doyçmarkalarla əvəzlənməsi
|
1948-ci il 21 iyun
|
Maliyyə konstitusiyasını daxil edən
|
1949-cu il 23 may
|
AFR-in Əsas qanunu qəbul edildi
|
1949-1976
|
Qızıl dollar standartının fəaliyəti
|
1953
|
AFR BVF-a daxil oldu
|
1957
|
Alman federal bankı yaradıldı
|
1990
|
Almaniyanın birləşməsi, pul islahatı və bu islahata görə, AFR markasının vahid qanuni ödəniş vasitəsi olması
|
1992-ci il 1 noyabr
|
Alman federal bankının strukturunun dəyişdirilməsi
|
1999
|
Qeyri nağd avronun tətbiqi
|
2000-2005
|
Vergi üzrə «əsrin islahatı»: gəlir vergisinin və korporasiya vergisinin aşağı düşməsi
|
2002
|
Pul islahatı: doyçmarkalar avro ilə əvəzləndi
|
2030-cu ilə qədər
|
Pensiya islahatı
|